FAQ – często zadawane pytania
Tak, na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT, którą przesyłamy na wskazany adres mailowy Klienta lub dołączamy do przesyłki.
W przypadku gdy ma być wystawiona faktura bardzo prosimy o wiadomość z danymi firmy w uwagach do zamówienia.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt:
Poniedziałek – Piątek : 09:00-17:00
telefon infolinia : +48 721 517 771
e-mail : bizuteriagabor@gmail.com
Dokument zakupu, powinien znaleźć się jako załącznik w przesyłce z reklamacją lub zwrotem.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Towar, który Państwu nie odpowiada, prosimy odesłać do siedziby naszej firmy zgodnie z instrukcją dostępna na naszej stronie: Reklamacja i zwroty.
Jest kilka sposobów na skuteczne wybranie właściwego rozmiaru pierścionka. Kluczowy jest pomiar obwodu palca – można go dokonać np. papierowym paskiem, by następnie linijką odczytać wartość i sprawdzić w tabeli odpowiadający jej rozmiar. Istotne jest, by mierzyć odpowiedni palec na ręce, na której pierścionek ma być noszony i uwzględnić grubość stawu, przez który pierścionek musi przejść. Można również sprawdzić rozmiar pierścionka, który obdarowywana osoba już nosi – należy zmierzyć średnicę suwmiarką lub sprawdzić u jubilera.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt:
Poniedziałek – Piątek : 09:00-17:00
telefon infolinia : +48 721 517 771
e-mail : bizuteriagabor@gmail.com
Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny +48 721 517 771.
Standardowo zamówienia realizujemy w ciągu 2 dni roboczych liczonych od momentu złożenia zamówienia. Do tego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika – zazwyczaj 1 dzień roboczy.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
Dodatkowo wpływ na czas realizacji zamówienia ma fakt czy zamówienie wymaga personalizacji (wykonanie obrączek według konfiguratora lub inne spersonalizowane zlecenie.) Przybliżony czas realizacji wysyłki danego towaru znajduje się zawsze na stronie produktu.
Nie , sklep Biżuteria Gabor realizuje wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej.
Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.
Do momentu przekazania zamówienia do realizacji klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji, zostaje ono automatycznie przekazane do realizacji. W związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim zmian.
Preferujemy podawane w formularzu dane do wysyłki, aczkolwiek jeżeli potrzebna jest nagła zmiana adresu a zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny: +48 721 517 771
Szukasz odpowiedzi na pytania?
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z profesjonalnej porady w doborze biżuterii lub uzyskaniu informacji na temat statusu twojego zamówienia.
Jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17.00 pod numerem telefonu +48 721 517 771.
e-mail : kontakt@bizuteriagabor.pl
Poniedziałek – Piątek : 09:00-17:00
telefon infolinia : +48 721 517 771