Zwroty i reklamacje

Mail: bizuteriagabor@gmail.com

Zwrot:

  • Klient może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki, w przesyłce należy umieścić uzupełniony formularz zwrotu towaru.
  • warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami,
  • zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu zaakceptowania zwrotu,
  • zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu),
  • umożliwiamy skorzystanie ze strony SzybkieZwroty.pl (Opłata za zwrot za jej pomocą wynosi 15 zł i zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu),
  • produkty personalizowane nie podlegają możliwości zwrotu,
  • klient pokrywa koszt zwrotu przesyłki do sklepu.

Zwrot wyślij na adres:

Biżuteria Gabor
32-310 Klucze,
Sosnowa 10/118.

Szybkie zwroty inpost:

Umożliwiamy skorzystanie ze strony SzybkieZwroty.pl (Opłata za zwrot za jej pomocą wynosi 15 zł i zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu).

Jak zwrócić paczkę przez SzybkieZwroty.pl?:

  1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl,
  2. z listy dostępnych sklepów wybierz sklep: Gabor Grzybek Handel i Usługi.
  3. wypełnij formularz zwrotu, poczekaj na potwierdzenie (do 2 dni roboczych),
  4. po zatwierdzeniu, kod zwrotu pojawi się w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail,
  5. przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę,
  6. wystarczy, że kod zwrotu napiszesz na paczce. Nie musisz drukować etykiety,
  7. nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu,
  8. umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

UWAGA

  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki,
  • nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu).

Reklamacja:

Jeśli chcesz zgłosić reklamację na otrzymany produkt, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres bizuteriagabor@gmail.com. W wiadomości załącz zdjęcia uszkodzenia, a my postaramy się możliwie jak najszybciej skontaktować z Tobą w celu rozwiązania problemu.

Reklamację wyślij na adres:

Biżuteria Gabor
32-310 Klucze,
Sosnowa 10/118.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki,
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep zwróci Ci należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.

Do pobrania: