Zwroty i reklamacje

Zwrot:

  • Klient może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki, w przesyłce należy umieścić uzupełniony formularz zwrotu towaru.
  • warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami,
  • zwrot Twoich należności nastąpi maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu zaakceptowania zwrotu,
  • zwrot zostanie wykonany na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność (w przypadku płatności przy odbiorze – zwrot zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu),
  • umożliwiamy skorzystanie ze strony SzybkieZwroty.pl (Opłata za zwrot za jej pomocą wynosi 15 zł i zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu),
  • produkty personalizowane nie podlegają możliwości zwrotu,
  • klient pokrywa koszt zwrotu przesyłki do sklepu.

Zwrot wyślij na adres:

Biżuteria Gabor
32-310 Klucze,
Sosnowa 10/118.

Szybkie zwroty inpost:

Umożliwiamy skorzystanie ze strony SzybkieZwroty.pl (Opłata za zwrot za jej pomocą wynosi 15 zł i zostanie automatycznie odjęta od kwoty zwrotu).

Jak zwrócić paczkę przez SzybkieZwroty.pl?:

  1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl,
  2. z listy dostępnych sklepów wybierz sklep: Gabor Grzybek Handel i Usługi.
  3. wypełnij formularz zwrotu, poczekaj na potwierdzenie (do 2 dni roboczych),
  4. po zatwierdzeniu, kod zwrotu pojawi się w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail,
  5. przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę,
  6. wystarczy, że kod zwrotu napiszesz na paczce. Nie musisz drukować etykiety,
  7. nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu,
  8. umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

UWAGA

  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki,
  • nie przejmujemy paczek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu).

Reklamacja:

Każdy klient sklepu bizuteriagabor.pl ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Reklamacja z tytułu gwarancji jest możliwa, jeśli na dany produkt została udzielona gwarancja. W pozostałych przypadkach, zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego, na wszystkie produkty zakupione w sklepie bizuteriagabor.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać tutaj (oczywiście możesz przygotować własnoręczny opis reklamacji. Możesz wzorować się na treści naszego formularza aby zawrzeć w nim niezbędne informacje).
  2. Spakuj reklamowany produkt wraz z dokumentami. Dokładne zabezpiecz paczkę, tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą, a paczkę starannie zaklej.

Reklamację wyślij na adres:

Biżuteria Gabor
32-310 Klucze,
Sosnowa 10/118.

Dodatkowe uwagi:

  • Dział Reklamacyjny wydaje decyzje w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  • Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach prawa za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu.
  • W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu.