Gwarancja

Gwarancja na produkty w sklepie Biżuteria Gabor

W naszym sklepie dbamy o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz obsługi klienta. Dlatego udzielamy gwarancji na wszystkie zakupione u nas produkty.

Materiał – gwarancja dotyczy próby metalu (próba złota, srebra, etc.) ogólną jakość materiału oraz ukryte wady i skazy.

Złocenie, rodowanie – gwarancja zapewnia wysoką jakość złocenia i rodowania. Niemniej jednak, ze względu na naturalne ścieranie się powłoki galwanicznej z upływem czasu, nie jest ona objęta gwarancją. Przy odpowiedniej dbałości o biżuterię, powłoki te mogą przetrwać wiele miesięcy, a nawet lat.

Powierzchnia – gwarancja nie dotyczy śladów użytkowania na powierzchni (zarysowania, etc.), które naturalnie pojawiają się podczas noszenia biżuterii.

Oprawa kamieni – gwarancja zapewnia prawidłowe umieszczenie kamieni. Gwarancja nie obejmuje przetarć oraz uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem.

Łańcuszki, naszyjniki i bransolety – gwarancja obejmuje prawidłowe wykonanie ogniw oraz ogólną jakość materiałów. Gwarancja nie obejmuje jednak uszkodzeń mechanicznych, takich jak wydłużenie łańcuszka (rozciągnięcie ogniw) spowodowane jego naciągnięciem. Nie obejmuje również zerwania łańcuszka, które wynika ze zbyt mocnego pociągnięcia, szarpnięcia lub przetarcia ogniw, co wynika z nieprawidłowego użytkowania biżuterii.

Zapięcia – gwarancja obejmuje całe zapięcie, jego elementy mechaniczne oraz materiał. Gwarancja nie obejmuje zewnętrznych uszkodzeń mechanicznych powstałych w skutek nieprawidłowego użytkowania.

Okres gwarancji: Nasza biżuteria objęta jest 24-miesięczną gwarancją od daty zakupu.

W celu dokonania naprawy, zwrotu lub wymiany prosimy o wcześniejszy kontakt, telefoniczny lub mailowy, następnie o dołączenie wydrukowanego formularza do odsyłanego zamówienia na adres:

www.bizuteriagabor.pl – Biuro
Sosnowa 10/118
32-310 Klucze

UWAGA

  • Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki,
  • nie przejmujemy paczek wysłanych na adres biura za pobraniem (na koszt sklepu).

Obsługa klienta

tel.: +48 721 517 771 Infolinia jest czynna pon.-pt. 09:00-17:00